måndag 1 april 2013

China Glaze Immortal






Unfortunately, I am still suffering from multiple nail break down. Soon my poor nails will have reached above my smile line and then I will be able to share my actual notw with you, but alas, not yet.

So to bring you a post today, I had to dig deep down in my archive.
This is China Glaze Immortal. Two easy coats, no clean up required. SV top coat as usual. 




The polish is  a cold grey and it has an adorable secret shimmer. I wore it last fall and the weather was really foul, I had to wait a couple of days for the sun to show so I could take my pictures. I think the polish held up well, this is day three or four.



I am not an overly religious person, but as we are now celebrating Easter Monday, I think the name of the polish is very fitting indeed.


17 kommentarer:

  1. En snygg grå och ett underbart skimmer! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skimret gör det till nåt alldeles speciellt, mycket finare i verkligheten!

      Radera
  2. Grey is not really my color - but it's looks so great on you!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I do love my greys, neutral but edgy! One of my favorite nail colors, actually.
      Of course I don't have the option to have little artistic masterpieces on my nails. I bet you could do some wonderful artwork with this shimmer grey though.. :-)

      Radera
  3. Svar
    1. Tack, jag gillade det jättemycket, fotona gör det inte alls rättvisa tyvärr..

      Radera
  4. Äntligen kan jag läsa din blogg Karin! Tidigare har jag blivit stoppad av Chromes virusskydd men nu gick det bra igen. Vad skönt! Det här lacket tycker jag verkligen om trots att jag annars inte är så förtjust i grått.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade en dålig länk utan att veta om det. Någon i Lacka-Byt-gruppen identifierade den åt mig och när jag tog bort den från min blog-lista försvann alla problem. Världens bästa fb-grupp! :-)

      Radera
  5. Ett mycket snyggt och lite bortglömt grått lack.

    SvaraRadera
  6. Jättefint, eller hur? Det var det jag föll mest för ur Wicked-kollektionen.

    SvaraRadera
  7. Lite lustigt att du visar det här lacket just 1 april. Jag lackade nämligen naglarna med just det här lackt samma dag,men tänkte visa det en annan dag på bloggen :-D

    Det är ett supervackert lack tycker jag,äääälskar det :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar det också massor och tyckte det passade nu under påskhelgen, för att hedra de som tror på mannen som besegrade döden och faktiskt blev odödlig :-)

      Nu har jag visst hittat en blogg till att lägga till min blogg-lista!

      Radera
  8. Great color! Hope your nails will get better soon (hug)
    Would you like to follow each other? :)

    My nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. I love your blog, you are on the blog roll now! Sorry for the late reply, I'm on leave until further notice... :-D

      Radera
  9. Can I submit your submit to my weblog? I will add a inbound link to
    your forum. That’s one actually candy post.

    Here is my web page tips to get pregnant

    SvaraRadera
  10. name your baby from the most suitable names available,visit www.babynameshouse.com

    SvaraRadera
  11. Thanks for sharing such a valuable post. Please keep us updated for future posts.

    SvaraRadera