måndag 12 november 2012

China Glaze I Herd That









So I bet you all thought, well this crazy Swedish blogger, she drowned, that's a pity.  

It was a close call but I finally managed to hitch a ride with this big boat called the Arc. I noticed many strange things with this boat, there are animals walking all over the deck and the captain seems to know nothing about navigating, he just walks around drinking wine and looking dazed. 

So now we have been sailing for more than three months in this awful, merciless rain, no sun, no land in sight. 
Until today, when I finally caught a glimpse of the sun. 

What I did? Of course, I raced down to my bunk and put on my prettiest polish (or the one nearest the edge of the desk..) and rushed back out again.





China Glaze I Herd That from the Safari collection from this spring 2012 (before the rain, I guess Kalahari is a mudslide by now..)

Bliss! this is three coats with two coats of SV, the polish is a top coat eater. But zoo worth it! ;-)

7 kommentarer:

  1. LOL - I'm glad the ark passed by and rescued you - it's tempting to say I Herd That muahhhaaa

    Anyhow - it's cool you still are around ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. And I didn't even think of the herd of animals when I wrote about the ark, doublle hahaha,
      Thanks for still hanging around this quiet place :-)

      Radera
  2. Jag är glad att se dig igen. :D

    Och lacket ser väldans fint ut. Jag har fortfarande inte kunnat bestämma mig för om jag behöver ha det eller inte.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!

      Jag har upptäckt att jag behöver glitterlack mer och mer. Jag har ett jobb som är tufft mot naglarna och med glitter kan jag "armera dem" så de håller betydligt bättre. Det här är perfekt, det ser rätt beige och neutralt ut i allmänbelysning men blingar till solen. Work safe with a twist!

      Radera
  3. Hej på dig! :) Och vilket fint lack du visar som jag genast känner att jag behöver.

    SvaraRadera
  4. Hej Pamsan, va kul att du är här och läser! Jag har alltid koll på din blogg, gillar stenhårt! (du får extra + för att din bror tycker om Audi, jag såg hans S4, grym!!)
    Detta lacket behöver du, det är jättefint IRL. Neutralt i vanligt tråkigt dagsljus men under en lampa eller sol, superbling!

    SvaraRadera
  5. Привет! Мне бы хотелось открыть салон парикмахерскую. У кого-то из читательниц есть опыт в этом? Очень большой выбор оборудования для салонов красоты. Кто может помочь советом? Какой магазин лучше выбрать для то чтобы купить Стериллиум и это Кутасепт. Я выбираю среди этих магазинов Spashop.com.ua, Venko.com.ua, Newfacebeauty.pl, Ukrmedgarant.com.ua.

    SvaraRadera